Brev:
Vælling til natten - 6 mdr.
17. maj 2021
Alder:
6 mdr.
Vælling til natten - 6 mdr.
Hej Helen
Jeg vil afprøve at give min søn vælling til natten, i håb om at han måske sover lidt bedre.
Er det bedst at give ham det af flaske eller af kop?
Han er begyndt at sove meget uroligt igen. Han bliver lagt til natten kl. 20, og allerede kl. 23 begynder han at mosle rundt, tilbyder jeg ham flaske der, drikker han meget lidt.
Han bliver så urolig igen kl. 24, tilbyder han mere at spise der, men han vil ikke have noget.
Dette kan jeg næsten gøre hver time, for så han spiser lidt igen kl. 04. Så kan han så vente med at få mad igen kl. 8 om morgenen.
Vi står op kl.7, og når kl. er 8 er han allerede træt igen og bliver lagt i sin barnevogn, sover gerne 1 1/2 time.
Jeg vil gerne igang med at give ham morgengrød, men det er lidt svært når han allerede er træt kl. 8.
Hvad tænker du om dette?
Med venlig hilsen